Zodpovime.cz

Otázky a odpovědi o spotřebitelských tématech

Články

Otázka: Seká se Netflix

Otázka: Seká se Netflix

Od naší čtenářky Karly přišel dotaz:

Hezký večer,
ráda bych se zeptala, co s tím, když se mi na televizi seká Netflix? Koupila jsem si po dlouhém zvažování Samsung QE50Q80T se 4K rozlišením a předpokládám, že televize přes 20 000 Kč by se sekat neměla. Mám ji reklamovat?

Odpovídáme:

Dobrý večer Karlo,
děkuji za váš dotaz, pokusím se vám poradit, jak situaci řešit.

Primárně je potřeba ověřit, zda využíváte pro připojení Wi-Fi, nebo internetový kabel a jak rychlé máte internetové připojení. Pro 4K vysílání Netflixu je doporučena minimální rychlost 25 Mbit/s. Pokud bude připojení pomalejší, pak budete pravděpodobně nucena přikročit na vyšší tarif dodavatele internetu.

Dalším problémem může být horší pokrytí nebo pomalejší připojení přes Wi-Fi. Zkuste televizi připojit k internetu prostřednictvím kabelu. Ten má všeobecně větší propustnost a menší latenci. Pokud tato řešení nepomohou, pak je na místě kontaktovat prodejce s reklamací.

About the author